[wouso-dev] facebook connect

Mircea-Ştefan Ghideu shtephan10 at gmail.com
Tue May 11 16:08:54 EEST 2010

On Tue, 11 May 2010 15:18:57 +0300
Alex Eftimie <alex at eftimie.ro> wrote:

> Nu înțeleg clar problema; momentan nu putem crea un cont LDAP asociat
> facebook și nici nu dorim asta. Ce trebuie să fie posibil este ca dacă
> prima accesare se face din facebook, contul LDAP (dacă există) să
> poată fi asociat User-ului creat la prima accesare.

Acum pe pagina de login, avem mai multe opțiuni. Putem să ne logăm:
	- cu un cont existent
	- cu facebook, atașat la un cont existent (LDAP)
	- cu facebook, atașat la un cont nou (LDAP)
	- doar cu facebook

Te-am întrebat fiindcă cred că trebuie să scoatem opțiunea de login cu
un cont nou deoarece încurcă utilizatorii și oricum nu poate fi
folosită.

Mircea