[wouso-dev] Probleme...

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Fri May 7 19:46:10 EEST 2010

On Fri, May 7, 2010 at 7:22 PM, Mitra George
<mirai_no_shinigami at yahoo.com> wrote:
> Salutări!
>
> Am încercat din nou să fac ceva pentru a îmi testa codul...Aceeasi
> problemă...cea pe care am uitat mereu să o raportez.
>
> Dacă încerc să mă loghez normal îmi dă asta:
>
> "403 Forbidden
>
> CSRF verification failed. Request aborted.
>
> Help
>
> Reason given for failure:
>
>     CSRF cookie not set.
>

> In general, this can occur when there is a genuine Cross Site Request
> Forgery, or when Django's CSRF mechanism has not been used correctly. For
> POST forms, you need to ensure:

> [...]

Nu e cazul sa formatezi calculatorul.

CSRF este o pretentie a Django versiune mai noua (1.2 ?). Ca sa scapi
de ea, tot ce trebuie sa faci este sa adaugi in template, acolo unde
se gaseste formularul, tag-ul: {% csrf_token %}. Apoi formularul de
login va functiona.

Incearca asta, apoi mai vedem.