[wouso-dev] [wouso] Tema săptămânii curente

Mitra George mirai_no_shinigami at yahoo.com
Thu Mar 25 22:13:01 EET 2010

Salutări!

Am încercat să execut taskul pentru săptămâna asta, dar am dat de o problemă.

_mysql_exceptions.OperationalError: (1049, "Unknown database 'wouso'")

Inițial mi se spunea că nu are acces la root în mysql fiindcă îmi setasem parolă. Mi-am eliminat parola și am șters 'alex' din settings.py.

A început să îmi dea eroarea asta. Mi-am pus parola 'alex', readăugând-o și în settings.py. Mă gândeam că poate are ceva cu mine fiidncă nu vreau parolă. Nimic. Rămân cu eroarea asta. Singura diferență pe care o găsește gitk e în wouso.local.

Chestia cu apache îmi ieșea. Îmi afișa "It works". Acum îmi dă eroarea aia și nimic mai mult.

Eu sunt incapabil să găsesc o soluție.

dutema