[wouso-dev] [wouso] Tema săptămânii curente

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Mon Mar 22 21:24:27 EET 2010

Pe 22.03.2010 21:19, mihaela ogrezeanu a scris:
> Multumesc pentru raspuns. Practic, cele mai multe lucruri erau pentru FB si noi pentru GC in afara de a ne lua sursele nu trebuia sa mai facem nimic?

Dacă te referi la dependențe, da, FB are două dependențe în plus față de
GC, le-am împachetat la [1], deși în final, când vom face merge
modificărilor în master, va fi unul și același repo.

Dacă te referi la ce aveți de făcut săptămâna asta, toți trebuie să
rulați local wouso, să parcurgeți codul și să evidențiați nelămuririle
legate de modul în care funcționează :)

Sper că am răspuns întrebării tale.

Alex

[1] http://eftimie.ro/store/wouso/