[wouso-dev] tema aplicație Django

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Mon Mar 22 15:46:10 EET 2010

2010/3/21 Mitra George <mirai_no_shinigami at yahoo.com>:
> Am fost incapabil să scap de o eroare User.DoesNotExist oricât aș fi
> încercat să o învelesc în try.
>
> Aici șade tema mea: [1]
>
> dutema
>
> [1] http://swarm.cs.pub.ro/~gmitra/polish/documentatie_html.tar.gz

Salut George,

Am întâmpinat mai multe probleme în revizuirea temei tale:
- linkul oferit nu este bun, a trebuit să caut în home-ul tău după temă
- codul, deși scris frumos, este greu de citit: numele variabilelor
produc confuzii
- tema nu funcționează out of the box:
   - a trebuit să modific urls.py pentru a avea acces la regula /add/
și views.py pentru a putea adăuga efectiv un utilizator
- formularul bătea într-un url care nu era definit în urls.py

Ceea ce mă duce la concluzia că tu nu ai testat tema înainte de a o trimite.

Sfatul meu este să treci din nou prin temă și să o retrimiți pentru a
dovedi seriozitatea ta în cadrul CDL.