[wouso-dev] exerciţiul 4

Vlad Dumitrescu vlad at dumitrescu.ro
Fri Mar 12 23:17:12 EET 2010

2010/3/12 Mircea-Ştefan Ghideu <shtephan10 at gmail.com>:

> Am câteva întrebări la exerciţiul 4. Am ataşat ce am lucrat până acum
> la el şi aş vrea să ştiu dacă e corect, şi daca nu unde am gresit.
>
> referinţă la obiect ce înseamnă mai exact? Dar la repo?

Nu inseamna nimic deosebit. Pur si simplu faci self.repo = r in
Admin.setRepo(r). Eventual poti pune self.repo = None in __init__()
pentru eventuale operatii care vor verifica daca este setat un repo.

Ideea e ca Python nu va copia obiectul repo dat ca parametru, ci doar
o referinta la el. Astfel daca Admin modifica ceva folosind referinta
self.repo de mai sus modificarile se vor vedea si in alte locuri.

> listele developeri, proiecte trebuie să fie liste globale (declarate în
> afara claselor)?

Nu trebuie declarate in afara claselor.

Vlad