[wouso-dev] [CDL] Forumuri

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Mar 7 16:44:41 EET 2010

On Sun, 2010-03-07 at 16:37 +0200, Alex Eftimie wrote:
> Salut,
>
> Pentru cei dintre voi care preferă forumurile listelor de discuții, am
> creat câte unul pentru fiecare subproiect la [1] și [2].
>
> Nu știu clar dacă redmine va trimite notificări prin email atunci când
> cineva scrie pe forum. Dacă nu trimite, it sucks.
>
> [1] https://projects.rosedu.org/projects/wouso-fb/boards
> [2] https://projects.rosedu.org/projects/wouso-gc/boards

Pentru notificari exista doua optiuni:
* configurarea contului pentru primirea de notificari[3] (implicit se
primesc toate notificarile)
* configurarea optiunii "Only for things I watch or I'm involved in" dar
activarea optiunii de "watch" pentru forum
* activarea optiunii de Atom feed pentru forum

Razvan

[3] https://projects.rosedu.org/my/account