[wouso-dev] Multumiri pentru WoUSO

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Jan 12 14:32:19 EET 2010

Salutare!

Echipa cursului de USO va multumeste pentru implicarea si suportul
oferit in aceasta a treia editie a WoUSO. Avem deja o traditie in WoUSO
si in fiecare an au aparut lucruri noi.

Pe partea de infrastructura, am avut interfata pentru selectarea
intrebarilor pe saptamana care a usurat foarte mult treaba si o serie de
imbunatatiri din partea echipei de dezvoltare. Multumim pe aceasta cale
echipei de dezvoltare a WoUSO pentru suport si, in special lui Vlad
Dumitrescu, pentru responsivitate si reactie rapida.

Pe partea de continut am avut in acest an un numar de 5*10 (weekly
quest) + 46 (quest) intrebari noi pentru quest, mult mai multe decat
cele 20 de acum doi ani, sau cele 30 (parca) de anul trecut. Multumim
echipei de dezvoltare de continut, in special Laurei Vasilescu, pentru
efortul de creatie si suportul oferit pe forum.

Nice job, everyone! Thumb up!

Razvan