[wouso-dev] DjangoPort fost: Re: WoUSO la CDL 2010

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Feb 8 14:14:46 EET 2010

Salut,

Doresc să anunț că portarea World of USO în Python (Django) este pe un
făgaș bun.

Am reușit într-un timp destul de scurt să obțin o replică destul de
bună a implementării curente, pe noua platformă. Deși unele funcții
sunt mai mult proof-of-concept (vezi top, mesagerie), iar altele încă
lipsesc (vezi grafice, căutări drăguțe), baza cred că este pusă.

O versiune live (actualizată post-commit) se poate vedea la [1]. User:
alex, parola: alex (feel free să creați alți utilizatori din admin).

Codul este tot în SVN[3], detalii despre implementare la [2].

După cum se poate observa, am profitat de această migrare pentru a
restructura componentele; m-am bazat pe modul în care a fost folosit
WoUSO în ultima ediție. Este loc de mai bine, este loc de discuții.

Acum este momentul să pornim serios dezvoltarea și să decidem cum va
arăta WoUSO în versiunea /current+1/. Pun la cc lista wouso-content,
aștept de la voi propuneri de funcții noi, de design și orice alt
feedback.

Toate cele bune,
Alex

[1] http://wouso-django.rosedu.org