[wouso-dev] Tot cu wouso te stresez.

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Fri Dec 3 23:04:49 EET 2010

Salut Vlad,

E ceva timp de când nu m-am atins de cod, din câte mi-aduc aminte,
profile_tags erau scrise de mine, pentru a nu mai scrie de multe ori
acelasi șir de proprietăti pentru un nume de utilizator.

E posibil ca lucrurile să se fi schimbat între timp (pe un Django mai
nou), deci nu se mai înțelege cu template_tags aranjate ca vechi.

Pentru features/development, intră pe wouso-dev at lists.rosedu.org.
Nu-ți zic asta de dragul listelor, ci pentru că:
- eu nu prea am timp
- pe listă vorbești simultan cu mine, Sergiu, Vlad Dumitrescu și
Mircea Ghideu precum și alte persoane interesate/care au habar;
- lista e arhivată

Mircea și Vlad ar trebui să fie cei mai up-to-date.

Ca funcționalități de dezvoltat, importante sunt cele existente:
- qotd, challenges, quests;
poți porni făcând feature-compare -  ce există și ce nu; în
dezvoltare, de obicei aranjam modelele apoi scriam view-uri (și
template-urile lor în paralel).

Alex