[wouso-dev] Intâlnire WoUSO

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sun Oct 18 21:32:45 EEST 2009

2009/10/15 Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>:

> Alex tocmai mi-a zis ca e ocupat cu ACM, Matei nu putea sa vina, prin
> urmare vom amana intalnirea dupa ziua de sambata. Discutam zilele
> astea o data noua.

Am vorbit cu Alex și cu Vlad și am stabilit că cea mai bună dată/oră
pentru întâlnire ar fi mâine, 19 octombrie, la ora 16. Punctul de
întâlnire ar fi holul EC urmând să vedem unde mergem de acolo.

Matei, sper să apuci să citești asta(și să și poți să vii :D )
Oricine mai dorește să participe la discuții e invitat să vina.

Sergiu