[wouso-dev] în legatură cu Static Login...

Niflostancu niflostancu at gmail.com
Mon Nov 30 16:16:45 EET 2009

Salutări,
Am vrut să mă apuc de task-ul [0] şi am dat peste problema că IDurile
utiliatorilor corespund cu cele de pe LDAP.
Aici pot gândi două soluţii (sunt foarte tehnic, sper să se înţeleagă
ceva :D ):

1) Atribui un ID nefolosit utilizatorului "static", dupa cum scrie pe wiki [1].
Dezavantaje: În cazul în care IDurile utilizatorilor din LDAP vor urca
foarte mult şi vor intra peste cele atribuite static, va ieşi urât...
şi IDul trebuie generat manual in fişierul static...

2) Detaşăm IDul din tabela cu utilizatori de IDurile din LDAP (nu vor
mai fi aceleaşi)...
O să facem interogare după numele de utilizator, care ar trebui să fie
unic... o să fie un pic mai lentă (dacă nu sunt indecşii creaţi), dar
se va face doar în timpul login-ului...
La primul login, generăm IDul prin auto_increment şi creăm intrare în tabel...
Utilizatorii actuali au IDul deja generat, identic cu cel din LDAP,
dar nu mai contează... auto_increment-ul ar trebui să continue de la
ultimul.
Aşa o să amestecăm utilizatorii "reali" cu cei "statici", nu ştiu daca
să trec la dezavantaje lucrul ăsta... se poate vedea simplu dacă este
utilizator din LDAP sau static, când o fi nevoie.
Nu văd nimic greşit în această metodă, de aceea vă cer părerea daca
pot să procedez aşa.

[0] http://dev.rosedu.org/wouso/ticket/174
[1] http://dev.rosedu.org/wouso/wiki/StaticLogin