[wouso-dev] Testare Weekly Quest

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Nov 26 10:30:03 EET 2009

2009/11/26 Vlad Dumitrescu <vlad at dumitrescu.ro>:
> Trebuie neaparat sa se acorde punctele la sfarsitul WQ? (se complica putin)
>
> Pragurile punctate respectiv punctele acordate pentru fiecare se pot seta.

Um, nu. Dacă se acordă doar la anumite praguri, e okay.

Am răspuns şi la întrebarea 5, e okay.

Problema e alta... este ora 10:28. Îmi arată că mai sunt în jur de 9
ore şi 30 de minute.
Am rugat-o pe Alexandra să se logheze, iar ei îi arată timp rămas
0:00:00. Timpul trebuie să fie universal, so şi ei ar fi trebuit să îi
apară acelaşi lucru... can you fix it? E chiar foarte important...

--
Laura.