[wouso-dev] Testare Weekly Quest

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Sat Nov 21 14:11:02 EET 2009

Salut,

2009/11/21 Vlad Dumitrescu <vlad at dumitrescu.ro>

> Salut,
>
> Am terminat implementarea modulului WQ. Va rog sa testati pe
> wouso-dev.rosedu.org.

Great work.

> Deocamdata intrebarile nu se pot adauga din admin. O descriere a
> structurii bazei de date se gaseste pe wiki [1].

La weekly quest vor lucra cei de pe wouso-content... nu vrem să le dăm
acces la baza de date, dacă poți, ar fi fain să le pui un admin de
adăugare/modificare.

> Mai trebuie sa adaug conditiile pentru Suspend Mode, sa afisez
> punctele din WQ pe profil, sa actualizez uq-dbdesign si sa implementez
> un admin daca considerati ca este necesar.
>
> Raspunsurile pentru WQ-ul de test sunt: "g i g e l", "asd", "dvorak",
> "Mark Weiser", "2 2".
>
> Vlad
>
> [1] http://dev.rosedu.org/wouso/wiki/WeeklyQuest

Ar mai trebui, (dacă efortul nu este prea mare) afișat în pagină,
acolo unde apare casuța de weekly quest sau acolo unde apare
întrebarea) implementat un timer: pornește atunci când este ora activă
și numără cele 5-6 ore înapoi până când weekly quest expiră.

GG

--
Alex Eftimie