[wouso-dev] Testare Weekly Quest

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sat Nov 21 13:58:44 EET 2009

2009/11/21 Vlad Dumitrescu <vlad at dumitrescu.ro>:
> Am terminat implementarea modulului WQ. Va rog sa testati pe
> wouso-dev.rosedu.org.

Pare okay. Doar că se acordă puncte în momentul în care răspunzi la o
întrebare. Punctele se acordă doar dacă ai depăşit un anumit prag şi
doar după expirarea timpului destinat Weekly-Quest.
După ce am trecut de pragul 1, am primit 10 puncte. După ce am trecut
de pragul 3 am mai primit încă 5 puncte.

Când răspund la întrebarea 5 apare :
"
Eroare:
Ai terminat deja Weekly Quest-ul.

Mesaj:
Eşti tare! Weekly Quest-ul s-a terminat!
"
Eroarea nu ar trebui să mai apară. :)
Din acest motiv, întrebarea 5 continuă să persiste, chiar dacă s-a
răspuns corect la ea. So it's a bug.

> Mai trebuie sa adaug conditiile pentru Suspend Mode, sa afisez
> punctele din WQ pe profil, sa actualizez uq-dbdesign si sa implementez
> un admin daca considerati ca este necesar.

Cred că ar fi okay să putem adăuga întrebările din admin. :)

--
Laura.