[wouso-dev] WoUSOv3 - Senior League

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Fri Nov 20 16:36:21 EET 2009

2009/11/19 Alex Eftimie <alexeftimie at gmail.com>:

> Doar la logare pe site-ul de bază. Singurul "duplicat" este RăzvanG
> care s-a autentificat direct pe seniors.

Um... questions:

Am observat că există persoane în senior league care nu au artefactul
(see Andrada şi alţii).
Am intrat în panoul de administrare pentru a da artefacte şi am ajuns
la concluzia că dacă în acest moment un utilizator de an mai mare s-ar
loga pentru prima dată pe WoUSO eu nu aş mai putea să-i dau artefactul
deoarece în panoul de administrare sunt vizibile doar numele celor din
baza de date din Senior League. Poate mă înşel, dar aşa mi se pare mie
:) . Ar putea să mai verifice cineva chestia asta?

P.S. Panoul de administrare (întrebările şi tot) este acelaşi
indiferent de sesiunea rulată? Adică dacă sunt adăugate întrebări de
către jucătorii de anul 1 sau de către seniori ajung în acelaşi loc?
:)

--
Laura.