[wouso-dev] Limita ora lansare provocari

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Nov 9 12:09:36 EET 2009

On Mon, 2009-11-09 at 01:06 +0200, Vlad Dogaru wrote:

> Parca mi-l amintesc pe Razvan spunand ceva de a incuraja orele normale de
> somn.

Asa e.
> Dar nu bag mana-n foc.

O poti baga si-n cuptor. Nu cred ca se supara nimeni :-P

> Cred ca nimeni nu e mare fan al restrictiei.

Sunt de acord cu ridicarea restrictiei. Aspectul pe care vroiam sa-l
prevenim este sa avem provocari neacceptate/nerefuzate. Cat timp insa nu
se pierd puncte si, in mod cert, discuta foarte mult intre ei, nu vad o
problema in acest sens.

Razvan