[wouso-dev] solutii wouso var. 3

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat Jul 18 13:46:29 EEST 2009

2009/7/7 Alexandra Sava <alexandrasava18 at gmail.com>:
> Salut!
>
> Principala problema, dupa parerea mea, este faptul ca studentii sunt
> prea axati pe castig si pe acumularea a cat mai multor puncte. Astfel,
> corectitudinea jocului scade si multi lucreaza in echipa, salveaza
> intrebarile/raspunsurile, se consulta, fac schimb etc. Cel putin la
> quest, multi si-au imbogatit listele de messenger cu id-urile
> persoanelor ce trecusera de anumite level-uri, si faceau schimburi de
> raspunsuri ( gen "iti dau eu la 11 si imi dai tu la 12" ), multi
> ajungand pe locuri fruntase pe seama altora.

> [...]

Mă bucur că ai deschis discuția, văd că s-a lăsat liniștea după așă că
o să vin cu niște idei/completări/discuții:

Folosirea unui alias face discuția puțin mai grea, dar să nu uităm că
există sistemul de mesagerie, poate orice să zică "Dă-mi și mie id-ul
tău să vorbim de quest". Ca dezavantaj cred că scade latura socială
pentru că nu mai știi exact cu cine vorbești.

Ca să mai scădem comunicarea am mai putea să scotem wildcard-ul. Nu
s-ar opri lucrul în echipă dar nu ai avea cu ce să faci schimb("Îți
dau eu nivelul 10 pt nivelul 11", etc). Dar asta ar face quest-ul mai
greu.

Mai mă gândesc și vin cu idei.
Sergiu