[wouso-dev] solutii wouso var. 3

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Tue Jul 7 00:59:08 EEST 2009

Salut!

Principala problema, dupa parerea mea, este faptul ca studentii sunt
prea axati pe castig si pe acumularea a cat mai multor puncte. Astfel,
corectitudinea jocului scade si multi lucreaza in echipa, salveaza
intrebarile/raspunsurile, se consulta, fac schimb etc. Cel putin la
quest, multi si-au imbogatit listele de messenger cu id-urile
persoanelor ce trecusera de anumite level-uri, si faceau schimburi de
raspunsuri ( gen "iti dau eu la 11 si imi dai tu la 12" ), multi
ajungand pe locuri fruntase pe seama altora.

Pentru a combate (cel putin incercam) o parte dintre aceste "fraude",
propun sa nu mai apara numele concurentilor in lista, ci niste
pseudonime, alese de acestia. Astfel, fiecare student care dorste sa
participe, sa completeze o "fisa de inscriere" care sa fie alcatuita
din : nick-ul (va fi facut public, si nu are voie sa contina
numeprenume/grupa/serie), numele, prenumele, grupa ( vor aparea doar
in baza noastra de date) si parola.

Cred ca ar trebui sa ne gandim mai mult la acest aspect si sa venim cu solutii .

Alexandra