[wouso-dev] Lucru la WoUSO v3

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat Aug 1 13:26:16 EEST 2009

Salutare tuturor.

Perioada de acomodare și vacanță s-a cam terminat și ar fi cazul să ne
apucăm de treabă pentru a realiza versiunea a 3-a a WoUSO.

Prin urmare aș vrea să dăm drumul la o serie de discuții mai
consistente privind noua versiune și aș vrea să știu dacă sunteți
disponibili pentru a începe lucrul.

Pe partea "administrativă" lucrurile stau cam așa:

Site-ul WoUSO este după cum știți http://dev.rosedu.org/wouso
Tot pe site găsiți instrucțiuni pentru accesul la SVN.
Vlad v-a trimis mail cu conturi de svn așa că ar trebui să aveți acces
și la commit. Până acum nu a existat decât un branch main unde se fac
commit-uri și regula de principiu este că nu se fac decât commit-uri
funcționale(așa că de obicei veți face local checkout/update,
modificați astfel încât să nu se strice altceva și după faceți
commit). Printr-un hook modificările se vor vedea imediat după commit
la http://dev-wouso.rosedu.org (acces cu contul de curs.cs). Dacă
stricați ceva și ați făcut commit nu e problemă că de aia avem version
control :)

Dacă aveți probleme cu instalarea wouso local dați un mail aici. E
recomandat să încercați pe Linux, știu că Matei a avut probleme pe
Windows.

Cam asta e deocamdată, îi mulțumesc lui Vlad pentru munca depusă și
astept un semn de viață de la restul.

Sergiu