[wouso-dev] Plan de acțiune imediat următor(Beta testing)

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Fri Sep 26 20:26:14 EEST 2008

Ok people, începe scoala ceea ce înseamnă că trebuie să ne pregătim de
release(adică punerea în practică a jocului).

Planul e cam așa:
O să încerc până mâine să resetez tot pentru a simula începutul jocului.
Voi pune qotd pentru toată săptămâna și quest.
Întrebările o să fie făcute să fie răspunse până la un anumit nivel.

O sa fie nevoie sa testeze toata echipa pentru asta. Răspundeți la
întrebări, trimiteți mesaje, răspundeți la quest, provocați și _mai
ales_ fiți atenți la rezultate. Adică dacă a scris că au fost date 5
puncte la provocare, chiar ați primit 5 puncte în plus, etc.

Raportați orice bug prin un ticket pe trac[1] și o descriere cât mai
completă. Foarte important să descrieți pașii pentru reproducere.

Acum să discutăm ce mai e de făcut. În primul rând vreau să știu dacă
sunteți disponibili pentru a lucra în săptămânile viitoare(1-2 după
începerea anului universitar) la finisări + ce mai e de făcut.
Astfel lucrurile stau cam așa(cel puțin așa le văd eu, o să vă rog să
comentați și voi):
 * Cel mai mult de lucru e la interfața de CRUD. Astfel trebuie pus
câmpul de săptămână pentru qotd, și opțiunea de a adăuga întrebari(în
primul rând) și import/export(plan secundar).
 * În beta test trebuie verificată funcționarea corectă a
wildcard-ului la quest(mă refer la finalul questului)
 * Posibilitatea de a accepta întrebările propuse și de a le muta în
baza de date principală.(Din câte știu nu e făcută chestia asta)
 * Grand challenge
 * chestii de îmbunătățit minore.

Cam atât pentru acum, sper să răspundeți toți la mesaj ca să știu ce
credeți/cum stăm.

Thanks,
Sergiu

[1]http://dev.rosedu.org/trac/wouso/newticket