[wouso-dev] Intrebari challenge

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Oct 29 16:39:25 EET 2008

Salut!

M-am tot uitat prin tabelele din baza de date dar nu am reusit sa vad
unde anume se tine minte la ce intrebari a raspuns cine.

Cum se calculeaza numarul de raspunsuri corecte la challenge? Se tine
cont de raspunsuri gresite si raspunsuri corecte? Ar trebui sa se
intample astfel:

* se aloca 1p pe intrebare; se imparte acel punct la numarul de
raspunsuri (fie acelea 4) -> 0.25p pe intrebare
* pentru fiecare intrebare gresita se scade 0.1
* daca cineva marcheaza doua raspunsuri corecte si doua gresite va
obtine: 2 * 0.25 - 2 * 0.1 = 0.3puncte (la challenge punctajul poate fi
cu virgula)
* castiga cel care are punctajul cel mai mare
* nu se calculeaza asa?

Razvan