[wouso-dev] WoUSO launch status report

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Oct 28 09:32:25 EET 2008

On Tue, 2008-10-28 at 09:22 +0200, Alex Eftimie wrote:

> Sunt la Sergiu restul, le va pune el ASAP.

Totul merge tzutz. Am postat si pe forum ca a pornit WoUSO. Am dat link
si la poveste.

Andrei, vezi ca am mai dereticat un pic la poveste. Unele fraze erau cam
lungi, mai erau greseli de gramatica, am facut unele fraze mai
expresive. Povestea este neschimbata si imi place foarte mult. Mi-a
placut analogia Academia Spatiala si Gaya. Am mai adaugat cateva
propozitii ca sa sporesc paralelismul. Nice work!

Razvan