[wouso-dev] WoUSO launch status report

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Oct 27 20:55:40 EET 2008

Salut!

Am vorbit cu Alex Herisanu si mi-a spus ca va aparea in aceasta seara
fisierul cu numele de utilizator pentru conturile celor de anul 1. Deci
vom putea da drumul la WoUSO fara nici o problema in aceasta seara.

Ce trebuie facut
* Andrei - povestea
* Sergiu, AlexEf - resetarea punctajului, verificat atent forumul de
WoUSO de pe curs.cs.pub.ro pentru intrebari de utilizare sau indicii
	- precizat despre alte facilitati (propunerea de intrebari cu revizie -
daca este activata etc.) pe forum (daca este cazul)
* Razvan - creat forum pentru WoUSO, pus logo "WoUSO - The Rising" (it's
so cool)
	- anuntat pe forumul de stiri despre lansarea WoUSO

Razvan