[wouso-dev] Introducerea intreb in baza de date

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sat Nov 1 20:46:05 EET 2008

On Sat, 2008-11-01 at 19:32 +0200, Sergiu Iordache wrote:

> Da, avem, pe ăsta îl folosim că doar n-am stat să bag 50 de întrebări de mână :P

Mă gândeam eu, dar ce nu faci pentru boboci :-D

> Da, e mai bine că oricum nu reţinem informaţii de genul ăsta.

Bun, deci din câte înţeleg e în regulă dacă îţi trimit un singur fişier
cu toate întrebările, fiecare marcat cu tipul (chall sau qotd).

Încă o întrebare pentru voi: suportaţi diacritice? cred că ar fi mai
uşor de citit întrebările dacă sunt scrise corect româneşte.

--
Tibi