[wouso-dev] Fwd: Orice task la WoUSO?

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sat Jul 12 19:35:50 EEST 2008

Se pare ca mesajul nu a fost pe lista:

---------- Forwarded message ----------
From: Alex Eftimie <alex at rosedu.org>
Date: 2008/7/12
Subject: Re: Orice task la WoUSO?
To: Vlad Dumitrescu <vlad at dumitrescu.ro>

2008/7/11 Vlad Dumitrescu <vlad at dumitrescu.ro>:
> Salut,
>
> Putem lua orice task liber la WoUSO sau le împărțiți voi?
>
> Discutăm mai întâi detaliile? De exemplu la Grand Challenge sau la Wildcard
> ar fi de discutat ce și cum.

Poți lua în lucru orice task ți se potrivește mai mult. GC trebuie
discutat, la wildcard sunt cât de cât clare lucrurile.

Începe cu lucrurile mai simple, obișnuiește-te cu structura codului și
poți face cam ce vrei după asta. Unele dintre task-uri sunt
incomplete, adică necesită discuție și stabilirea comportamentului
efectiv. Pe acelea le lăsăm la urmă.

Sistemul de tichete din Trac permite comentarea, modificarea,
atribuirea unui task.

Dă-mi mail privat cu numele de utilizator și parola pentru svn/trac.

Toată lumea: svn este funcțional, la fel și autentificarea pe trac
(aproape gata).

--
Alex Eftimie

--