[wouso-dev] Plan acţiune pentru perioada următoare

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sat Jul 5 23:42:27 EEST 2008

Salutare tuturor,

Sesiunea s-a terminat şi ar fi bine să ne gândim ce facem în
continuare la WoUSO. Totuşi pentru că eu o să fiu plecat în perioada
imediat următoare l-am rugat pe Alex Eftimie să coordoneze activitatea
până mă întorc. Aşa că vă invit să discutaţi cu el prin intermediul
listei(şi prin ce metode va mai propune el) ce vom face.

Pe pagina de wiki[1] găsiţi ideile de lucru şi vă sugerez să vă
acomodaţi cu trac[2] pentru că îl veţi folosi intens în perioada
următoare. De asemenea vă sugerez să vă acomodaţi cu structura
proiectului, modul cum interfaţează diferitele componente şi cu sursa
pentru ca pe ele veţi lucra mai mult sau mai puţin.

Dacă nu va simţiţi comfortabili cu listele de discuţii puteţi sa
citiţi următorul articol scurt[3].

Spor la treabă şi vacanţă placută :P
Sergiu.

[1]http://dev.rosedu.org/trac/wouso/wiki/RSoC2008