[wouso-dev] Sfarsitul povestii - Dezactivare site

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Jan 23 20:27:59 EET 2008

2008/1/23 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:

> Mesajul se poate lua din postul pe care l-am facut eu pe site-ul
> cursului de USO.

Cred că te referi la:
http://learningcenter.ncit.pub.ro/mod/forum/discuss.php?d=2063

> Razvan

Am castrat pagina principală: nu se mai poate face autentificare (de
fapt am ascuns căsuţa de login şi mesajul pentru vizitator).

Putem acum fie să modificăm textul de început (cu mesajul lui Răzvan
de pe forum) şi să lăsăm lucrurile aşa cum sunt (
http://wouso.rosedu.org/ ) sau să redirectăm site-ul la pagina:
http://wouso.rosedu.org/static/ unde să fie mesajul şi topul... puţină
editare este necesară.

Totodată am creat şi ticketul:
http://dev.rosedu.org/trac/uso-quest/ticket/52 ca o listă de lucruri
de care să ţină cont oamenii care se vor ocupa la anul de WoUSO.

Alex Eftimie