[wouso-dev] Premiere

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Fri Jan 18 22:46:39 EET 2008

2008/1/18 Lucian Cojocar <cojocar at gmail.com>:
> Stiu ca-i cam tarziu, dar am si eu o propunere/sugestie/intrebare.
>
> Nu ar trebui sa-i premiem (separat) pe cei care au facut si questul
> special nivelul #2?
>
> Questul special a fost organizat doar de trei ori:
> * prima data a fost dat un text rot13
> * a doua data un arbore huffman
> * a treia data o chestie ceva mai complexa, cu un server ssh, si o
> criptare cu cheie publica
>
> Al treilea quest a fost facut doar de doua persoane, Vlad Dumitrescu
> si Mihai Maruseac.
>
> Istoricul questurilor era aici[1], poate repara cineva linkul.

> [...]

Nu reusesc sa-mi dau seama ce are pagina de la link-ul [1]. Aparent
codul ar trebui sa functioneze ca inainte, dar nu o face. Trebuie
sapat.

Pentru cei care au terminat special questul, merge si numai o
mentiune... din partea lui Andrei B si a lui Luci C.

Alex Eftimie
http://anaconda.cs.pub.ro/~alexef/