[wouso-dev] Premiere WoUSO

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jan 17 17:16:35 EET 2008

Salut!

Uite la ce ne-am gandit pentru premierea WoUSO:

* primii 10 clasati vor primi o diploma (o putem lamina)
* primii 10 clasati vor primi un puzzle
* primii 10 clasati vor primi un breloc sau un fel de ciucure (nu stiu
cum sa-i spun altfel) in forma/aspect de pinguin
* primii 5 clasati vor primi un tricou
** pe tricoul locurilor 3-5 va scrie WoUSO Champion 2007-2008 (keep it
simple)
** pe tricoul primilor 2 va scrie WoUSO Grandmaster Wizzard 2007-2008

Ar fi o super chestie daca am reusi pentru primii doi clasati sa obtinem
doua palarii din alea de vrajitor - tinand cont de faptul ca au ajuns
wizzards la WoUSO. Nu stiu insa cat de usor se pot gasi mai ales tinand
cont de faptul ca mai avem o zi jumatate pana la premiere.

Ce este nevoie:

* cineva sa faca un design de diploma (Andrei: some nice words,
heh? :-D)
** se poate face undeva o diploma mai fancy? eventual ca de aia de
graduate?
* cineva care sa faca tricourile (probabil in Carrefour) (3 + 2); a
existat posibilitatea sa facem tricouri mai ieftine dar a cazut
* cineva sa caute/sa se intereseze de papitoi (acum le zic altfel) in
forma de pinguin
* daca cineva are idee sau stie unde anume am putea gasi niste palarii
vrajitoresti ar fi foarte-foarte tare

Eu maine sunt destul de liber asa ca voi putea face tricourile si sa ma
uit de papitoi, eventual de palarii. Din pacate, nu prea stiu locuri
unde sa ma uit de asa ceva. O sa mai vorbesc si cu sora-mea, oricum.
Orice sugestie este binevenita.

La chestia cu design-ul diplomei, insa, chiar asa avea nevoie de cineva
care sa faca design-ul, sa se gandeasca la ce anume mesaje ar trebui
scrise si unde anume putem sa facem niste diplome mai fancy.

Multumesc mult celor care pot sa ajute!
Razvan

Razvan