[wouso-dev] Sistem de mesagerie

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Aug 19 21:34:22 EEST 2008

2008/8/19 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>:

> Salut,
>
> din punctul de vedere al unui simplu jucător: pot să trimit mesaj şi
> prin Moodle, cu care WoUSO (cred că încă mai) e integrat. Mi se pare că
> propunerea ta e feature creep :-)

WoUSO este independent de pe Moodle, lucram cu LDAP + alti
identificatori. Poti sa trimiti, dar nu cred ca tu sau alt student
utilizator de moodle, faci asta prea des.

Ar fi dragut zic eu, in joc, un jucator, fara sa acceseze alt site, sa
poata trimite un mesaj altui jucator. Totodata, noi, sistemul, sa
putem trimite anunturi de genul: "am pornit quest-ul" sau "duminica nu
avem qotd", care sa ajunga la toti utilizatorii.

--
Alex "nu se lasa usor" Eftimie