[wouso-dev] Portabilitate catre alte cursuri

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Aug 4 21:01:54 EEST 2008

Salut,

Vroiam sa notez asta mai demult, dar n-am apucat.

In cadrul sesiunii de comunicari, am amintit despre folosirea WoUSO ca
instrument educational. Astfel: WoUSO v2 trebuie sa aibe in vedere si
portabilitatea catre alte cursuri. Wo<curs> sa poata fi realizat
printr-o instalare pe curat si cateva tweak-uri de configurare. In
aceasta directie as vrea sa indrept [1] si [2].

Pe langa sablon si textele din site, grafica + stilurile css mai
necesita verificari/modificari pentru o usoara 'abstractizare'.

Alte idei, vin de la voi.

[1] http://dev.rosedu.org/trac/wouso/ticket/63
[2] http://dev.rosedu.org/trac/wouso/ticket/62
--