[wouso-dev] World of USO v2 status

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Fri Aug 1 20:51:44 EEST 2008

Salutare,

Pentru că azi e 1 August e timpul să tragem o oarecare linie şi să
vedem ce am făcut şi ce mai e de făcut(şi mai sunt destule) deoarece
mai avem o lună şi jumătate până când trebuie să fie gata componentele
principale pentru a avea timp 2 săptămâni să le testăm.

Hai să vedem ce avem făcut deocamdată(nice job până acum!):
 * profile îmbunătăţite (alexb,alexef)
 * grafice reparate (alexb)
 * modificări ale interfeţei(alexb,alexef)
 * Holiday Mode (vladum)

De făcut mai sunt destule şi deşi nu am impus restricţii de timp parcă
nu există foarte multă comunicare între membrii echipei. Mai ales aş
vrea să se ştie perioadele mai lungi în care sunteţi plecaţi/nu puteţi
să lucraţi nimic ca să ştim cum ne organizăm.

De asemenea aş prefera ca discuţiile mai stufoase să se poarte pe
lista de discuţii şi nu pe sistemul de ticket-uri. Motivul pentru
aceasă preferinţă este faptul că urmărirea comentariilor pe tichetele
de trac necesită ori adăugarea adresei proprii la cc ori verificarea
manuală a fiecărui ticket.(Comentariile nu apar în timeline).

Cam atât până acum, aştept părerile voastre,
Sergiu