[uq-translate] Samples

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Mon Sep 17 17:57:15 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Am creat directorul samples în care se găseşte fişierul text cu samples
> pentru challenge şi qotd. Întrebările de challenge sunt testate şi
> viabile. Cele de qotd nu. Vlad, te rog să verifici dacă întrebările sunt
> în formatul corect şi dacă uq-translate interacţionează OK cu tabela
> questionqotd la inserarea întrebărilor.

Singura problemă pe care am observat-o e la întrebarea 9 de la qotd.
Există acolo o linie de forma:

<pre>conţinut</pre>

Parser-ul nu detectează începutul şi sfârşitul secţiunii decât pe o
linie pe care tag-ul e primul. Secvenţa de mai sus se rescrie:

<pre>conţinut
</pre>

Altfel totul e în grafic.

Vlad