[uq-translate] Exemplu complet fisier intrare UqTranslate

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 15 23:48:27 EEST 2007

Vali Valentin wrote:

> Eu nu am scris mesaje in engleza.(si mai ales cu
> "week" ca doar e vorba de qotd). Poate la challenge e
> mesajul asta.

Ai luat totul prea literal :-). Mesajul este "Nu exista intrebare pentru
astazi."

> Deci daca am inteles eu bine, in tabel va exista un
> camp week care specifica in ce saptamana apare
> intrebarea, si inca unul care ia valori de la 1 la 7
> care seminfica ziua din saptamna. E corect ?

Nu, nu va exista in tabel vreun camp suplimentar. Intrebarea va contine
tagul @chapter care va _putea_ fi comparat cu un tag @week (tag
inexistent) precizand saptamana. Astfel se va stabili data in care o
intrebare va fi pusa pe baza capitolului/saptamanii dat de tag si
incrementarea zilei din saptamana.

Lucrul asta se va face in uq-translate si se va completa corespunzator
(cu data) baza de date astfel incat interfata ta de afisare si analiza a
qotd sa ramana neschimbata.

Razvan