[uq-translate] Modificări format

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Fri Sep 14 11:30:02 EEST 2007

Salut,
scripturile qotd si challenge folosesc cele 2
campuri(qdate respectiv week) pentru a stii ce
intrebare sa afiseze intr-o anumita zi sau saptamana,
asa ca nu putem sa le scoatem din tabele.

Puteti testa si uq-translate-ul din interfata web de
pe site. Am trimis intr-un mail exemple de intrebari
corecte/gresite.

Vali.