[uq-translate] Modificări format

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Sep 13 15:11:02 EEST 2007

On 9/13/07, Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Salut,
>
> acum ceva vreme Răzvan zicea să eliminăm linia `@answers'. I went ahead
> and did that in the C uq-translate -- acum se verifică numărul de
> răspunsuri, pentru că avem limite (minim/maxim de răspunsuri pentru o
> întrebare).
>
> De asemenea, era vorba să se scoată data de la Question of the Day şi
> săptămâna de la Challenge (dacă întrebările de challenge rămân în baza
> de date). Deci câmpurile questionotd.qdate şi questionschall.week ar
> trebui scoase din tabele. Mulţumesc anticipat ;-)

Err nu tre să scoatem nimic din baza de date, a ramas ca data să fie
generată la inserare în functie de ordinea întrebarilor ( o soluţie
care personal îmi displace dar nu conteaza ). Şi de săptămână nu stiu
nimic. Oricum datele alea două sunt foarte importante şi nu pot fi
scoase în principiu.

Sergiu.