[moodle-dev] Mysql database draft no. 1

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Wed Aug 1 17:16:50 EEST 2007

Okay, am reusit azi sa fac prima verisune de baza de date pentru Uso quest.
Rezultatul il puteti gasi aici: http://rosedu.org/usoquest/challenge.html
Modelul a fost realizat cu DB Designer 4 (
http://fabforce.net/downloads.php ) si in acelasi director gasiti cu
fisierul de mai sus gasiti si fisierul "sursa" pentru configuratia
asta.

Sunt in total 6 tabele(aproape toate campurile sunt comentate):

* unul pentru persoane(care trebuie sa comunice cumva si cu partea din
moodle), care contine toate statisticile unei persoane, puncte, etc.
* doua pentru question of the day impartite asa:
     - unul pentru intrebari si data cand trebuie sa apara intrebarea
     - unul pentru raspunsuri(cu o relatie many to one fata de cel mai
de sus) cu raspunsurile
* doua pentru intrebarile de la challenge asemanatoare cu cele de mai sus
* unul pentru challenge-uri care contin provocarile curente si datele necesare.

Sper ca lucrurile sunt cat de cat clare, astept sugestii, critici.

PS. Am trimis asta pe toate listele pentru ca ii afecteaza cam pe toti.