[uq-translate] Format întrebare uq-translate

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Aug 30 15:01:18 EEST 2007

Vlad Dogaru wrote:

> (snip)
>
> Hmm, I might dump C for Python for this one, deşi nu cred că am timp
> pentru a rescrie complet :-( Anyway, this should be fun once I finish my
> networking sandbox setup.

Soluţia cea mai bună este folosirea LEX (FLEX)
(http://www.gnu.org/software/flex/). Îmi pare rău că nu am participat
activ la implementarea uq-translate ca să te îndrum pe această cale.

Cred că o să încerc să fac o mică portare în acest sens a implementării
tale de până acum.

Am adăugat în repository/uq-translate/trunk directorul flex-example cu
un exemplu de fişier LEX folosit de noi pentru parsing-ul întrebărilor
pentru grilele de USO (doar că în final se obţine un .xml şi/sau .tex în
loc de umplerea unei baze de date).