[uq-translate] Uploading

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Aug 29 16:20:45 EEST 2007

Salut!

Am început să testez implementarea (PHP, deocamdată) a uq-translate.

Am nişte observaţii:

- am încărcat în repository testele (în uq-translate/tests); sunt încă
la început şi nu mi-am bătut prea mult capul cu ele
- era nevoie de crearea directorului uploads în /usr/local/uq unde să se
realizeze încărcarea fişierelor; l-am făcut eu; din păcate smarty (sau
cine se ocupă de acest lucru) creează fişierele de upload cu user:group
în forma www-data:www-data şi drepturile 600 aşa că un muritor de rând
(non-root) nu le poate citi
- apare un mesaj de eroare
"Error!
At #1: Invalid question type"
care se menţine indiferent dacă încarc întrebări (aparent) corecte; mai
mult mesajul se menţine chiar dacă eroarea are altă cauză
- cum mi se confirmă faptul că întrebările mele au apărut în baza de date?
- butonul (link-ul) de uq-translate va apărea doar asistenţilor, nu? nu
cred că e o idee bună să lăsăm studenţii să încarce întrebări :-P;
personal mi se pare un risc de securitatate; nu sunt împotriva
utilizării PHP, dar uq-translate ar trebui să fie accesat doar
stand-alone (indiferent în ce limbaj este scris - pentru a se asigura
validitatea accesului)

Cam atât pe moment. O să dau iama cu testele şi în programul scris în C
(Vlad, beware ... muhaha!)