[uq-dbdesign] Modificari baza de date.

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sun Aug 12 15:36:11 EEST 2007

Initial cand am facut baza de date nu m-am uitat foarte atent la
dimensiunile tinytext-ului. Din moment ce avea doar 255 de caractere
am zis ca e prea putin asa ca le-am facut in Text. In acelasi timp am
scos campurile nume si prenume din baza de date pentru ca sunt stocate
in moodle. Am setat si collation-ul pe romanian unicode.

Daca ati pus deja baza de date veche, rulati sql-ul ModUqDb.sql ca sa
aplicati noile modificari. Altfel, rulati direct BuildUqDb.sql si dupa
aia ModUqDb.sql. Mai nasol e ca DbDesigner4(programul pe care il
folosesc) nu are optiune de Collation la tabele) Asa ca daca creati
baza de date cu BuildUqDb, nu o sa fie setat collation-ul calumea). Ca
solutie temporara, rulati ambele script-uri unul dupa altul (intai
Build si dupa aia Mod)

Modificarile in principiu nu ar trebui sa afecteze lucrul cu php daca
v-ati apucat deja.

Mai e o chestie de discutat. Din cate am invatat eu, orice tabel
trebuie sa aiba un camp de id_ceva care sa fie unic si autoincrement.
Daca noi o sa facem o sincronizare cu moodle, acolo o sa avem campuri
unice dar nu o sa fie la rand. Asa ca propun sa facem un id_utilizator
care e local, al tabelului si un id_moodle care corespunde cu cel din
tabela de utilizatori din moodle.

Astept comentarii si idei.