[webdev] Cele doua proiecte WebDev de la toamna

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Wed May 20 18:57:07 EEST 2015

>Scoate de la sponsori, sponsorii cursului WebDev ROSEdu.

Already done before you even sent the e-mail.
Din conversatii private cu unul dintre sponsorii editiilor precedente,
am promisiuni ca sponsorizarea va continua. Deci dupa inca niste
formalitati voi reafisa sectiunea de sponsori.

>Ai discutat deja cu toti cei care
>au tinut cursul anul trecut? Eu personal nu sunt de acord sa fiu implicat in
>aceasta noua structura.

Am sters adineauri numele tau din lista de contribuitori.
Cei care nu mai doriti sa figurati ca si contribuitori, va rog sa ma
contactati privat, voi sterge numele voastre daca asta doriti.

>Cursurile WebDev
>se țin la Facultatea de Automatică și Calculatoare din cadrul Universității
>Politehnice București, în EG106 (sala Ixia) și EG306 (sala Intel).

Am ascuns temporar sectiunea cu pricina pana se aproba cererea de la decanat.

>Te rog ca imediat sa stergi
>numele tuturor persoanelor de la care nu ai acordul scris ca vor sa se
>implice in cursul tau, altfel din nou esti in ilegalitate

See above.

>Ai confirmare oficiala de la
>toti profesorii ca vor tine cursuri? Pana atunci te rog sa le stergi numele
>celor care nu ti-au confirmat, cum ar fi numele meu

See above. Am sters temporar si numele lui Alex Palcuie (l-am
contactat privat pentru clarificare, astept raspuns), dar restul
numelor raman acolo pana devine clar cine ramane in echipa de
organizare si cine nu.

-Dan