[webdev] Code Review WebDev 2014

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Fri Sep 26 20:56:40 EEST 2014

> Am creat Doodle, la fel ca anul trecut
> Pasii sunt:
> - va inscrieti pe Doodle cu GitHub ID-ul vostru si bifati limbajele cu
> care sunteti familiarizati
> - AlexT va da drepturi pe repo-ul unde facem code review
> - eu voi incepe sa postez acolo solutiile trimise de candidati
> - voi intrati acolo cu "Edit Page" si puneti note

Eu ma gandeam ca avem un repo tocmai ca sa putem lasa commentarii pe
fisierele sursa. Nu se poate sa punem fisierele sursa in repo si sa facem
code review-ul ca si comentarii lasate pe fisierele sursa ale
candidatiilor? Mi se pare mai ok asa decat sa ma chinui sa editez o pagina
de markdown. In loc de pagina de markdown in repo nu ar functiona in stare
actuala mai usor pagini pe wiki (pentru ca e facut pentru asta)?
--
Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com