[webdev] WebDev 2014

Sîrbu Nicolae-Cezar sirbunicolaecezar at gmail.com
Mon Sep 22 13:06:45 EEST 2014

Salut,

Gabi, ar trebui ca in primul curs sa fie o ora de auto-prezentare, fiecare
sa se prezinte. Tin minte ca la primul meu curs de webdev s-a trecut direct
la prezentare, lucru care m-a facut sa ma simt dubios.

UPDATE SOCIAL: Am postat in aproximativ 7-8 grupuri de la noi din
facultate, grupuri din anul I, II, si cred ca si unul de III. Deja m-au
contactat cateva persoane, @dserban e posibil sa avem un val de studenti
care aplica.

UPDATE PREZENTATORI: Inca nu am datele de contact.

@dserban as vrea si eu acces la fisierul unde apar inscrierile, multumesc.

UPDATE WEBDEV: Ne trebuie un loc unde sa discutam mai multe despre web,
pentru o organizare mai buna. As avea eu o solutie, o mini aplicatie de
project management care cred ca ne-ar fi benefica. Daca sunteti de acord o
pot urca sus si voi face cateva conturi pentru cei care organizeaza. Este
de forma proiect, task, assigned persons.

Mersi,
Cezar

: