[webdev] WebDev 2014

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Mon Sep 15 11:47:28 EEST 2014

Salutare,
Sunt lucruri care pot fi facute inainte de a ne intalni.
Timpul este scurt, iar problema de rezolvat este oarecum dificila. Ar
trebui ca oamenii sa aiba timp suficient la dispozitie pentru a o
rezolva.
Daca stim sigur ca vor fi disponibile cele doua sali pentru WebDev, se
poate da deja anunt pe Facebook. Poti reutiliza anuntul de anul
trecut, cu mici adaptari. Cine se ocupa?
Cei doi responsabili de sala si-au dat acordul pentru orarul WebDev? E
foarte important, fiindca anul trecut au fost probleme din cauza asta.
Cine se ocupa sa faca rost de acceptul lor explicit?
Repository-ul https://github.com/rosedu/webdev.rosedu.org trebuie
mutat intr-o organizatie separata de ROSEdu, eu nefiind membru al
asociatiei nu am acces la organizatia respectiva de pe GitHub, sau cel
putin MM nu considera ca ar trebui sa am. Trebuie avut grija sa stergi
mai intai fisierul numit CNAME din root-ul repository-ului inainte de
a face mutarea catre noua organizatie. Cine se ocupa?
-Dan