[webdev] Candidati respinsi

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Wed Oct 8 12:44:06 EEST 2014

>Mai e cineva dintre ei la frontend? Daca tot o sa ramana locuri eu zic sa
>ii chemam la interviuri. Vedem acolo daca se descurca sau nu.

Mai erau doi, dar daca nu le trece testul asta complex pe care l-am
inventat eu ieri, nu e fair fata de ceilalti sa-i primim la curs.
Eu zic ca anul asta cei admisi la WebDev trebuie sa fie oameni:
- carora le trec testele
- care nu au apelat la atcineva sa le scrie codul
Si atat.

La backend s-au inscris 23 (cu solutie), am eliminat 2, restul au loc
in EG106 - anul trecut tot 21 de oameni au fost la backend.