[webdev] Candidati respinsi

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Wed Oct 8 12:06:09 EEST 2014

Salut,

La 4 oameni dintre cei 6 respinsi ieri le-am mai trimis un test
inventat de mine, fara sa le trimit si rezultatul. Testul e unul cu 7
numere de input si cu o valoare target destul de mare (peste 5000).

Pana acum am primit un reply cu rezultatul gasit, am comparat cu ce-mi
da solutia mea de referinta (scrisa in Haskell), si se pupa.
Testul este:
5037
8 17 19 23 29 31 53

Programul lui (PHP) gaseste rezultatul in 10 secunde, ceea mi se pare
acceptabil pentru un limbaj interpretat.

Candidatul este Dragos (@masterbd pe GitHub), care s-a inscris la
track-ul frontend, unde stim deja ca vor ramane locuri neocupate.

Ce facem? Codul lui arata intr-adevar urat, dar merge, si eu inclin sa
nu fim asa de stricti la frontend, daca omul a dovedit ca are o
gandire analitica.

-Dan