[webdev] Curs Ruby on Rails FMI

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Sun Oct 5 11:05:00 EEST 2014

Salut tuturor,

Am fost rugat sa tin optionalul de ruby on rails de la FMI de anul acesta, pe care pana la urma am decis sa-l tin doar sub forma unui laborator pe saptamana asemanator cu ce facem la WebDev (predare si exercitii in acelasi timp, dupa care tema acasa).

Problema este ca desi am anuntat la facultate ca nu am timp sa tin cu mai mult de 20 de studenti, s-a produs o eroare si s-au inscris la optional 40 de studenti. Astfel acum sunt 2 optiuni:

1) Fie triem studentii si raman 20 de studenti la cursul de rails (soutia mai putin fericita)
2) Fie se ofera cineva din acest mailing list sa salveze dorinta acestor studenti de a invatat Ruby on Rails si sa tina un laborator cu ceilalti 20 :-) (sau poate stiti pe cineva sa ajute)

Cateva mentiuni legate de 2):
- Time commitment-ul nu ar trebui sa fie ridicat, 2 ore pe saptamana laboratorul, o intalnire la inceput de sync si aprox. o ora pe saptamana pregatirile
- Exercitiile le pot face eu sau le facem impreuna
- Ca si suport de curs vom urma Rails Tutorial pentru ca n-are rost sa reinventam roata
- Orele sunt platite, dar nu va asteptati la ceva spectaculos tinand cont salariile f mici din invatamant
- Probabil ca mentiunea aceasta e redundanta, dar cine se ofera ar trebui sa aiba experienta de lucru cu Rails

Multumesc pentru ajutor!