[webdev] WebDev 2014

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Sat Oct 4 16:02:49 EEST 2014

>Am facut masina virtuala cu Ruby Version Manager, Ruby 2.1.1, git si vim
>instalate. Daca mai e nevoie de ceva, let me know si ii fac update:

Pentru Rails trebuie neaparat instalat nodejs ca dependency. Altfel
plange cand dai drumul la server ca nu gaseste suport pentru gem-ul
execjs ... or some such (citez din memorie).

Acest VM va fi deployed astfel incat studentii sa-l gaseasca deja pe
statii, ready to go? Sau trebuie la prima ora a fiecarui curs sa
downloadeze VM-ul?

>Am facut si un scurt tutorial pentru instalare RVM si Ruby (pentru cei care
>nu vor sa foloseasca masina virtuala). Iarasi, daca lipseste ceva, sa-mi
>ziceti si modific. :)

Un asemenea tutorial ar arata mai bine pe GitHub in format Markdown.