[webdev] WebDev 2014

Bogdan Bresug bogdan.bresug at gmail.com
Sat Oct 4 15:46:46 EEST 2014

Salut,

Am facut masina virtuala cu Ruby Version Manager, Ruby 2.1.1, git si vim
instalate. Daca mai e nevoie de ceva, let me know si ii fac update:

https://www.dropbox.com/s/3rgrpk2ebho49si/WebDev2014.zip?dl=0

Am facut si un scurt tutorial pentru instalare RVM si Ruby (pentru cei care
nu vor sa foloseasca masina virtuala). Iarasi, daca lipseste ceva, sa-mi
ziceti si modific. :)

https://www.dropbox.com/s/gn4ok67u2776chm/Tutorial%20instalare%20RVM.pdf?dl=0

Also, pana acum a completat doar o persoana doodle-ul pentru interviuri. Va
rog sa completati daca doriti sa participati pana cel tarziu maine la
amiaza ca sa putem sa ii chemam de luni la interviuri.

http://doodle.com/weqsqwvuihcqqkkv

O zi faina in continuare! :D